Ghiseul Bancar

ING mi-a blocat contul pentru neactualizarea datelor personale. Ce pot sa fac?

"Contul meu a fost blocat datorită faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca și am cerut sa mi se facă actualizarea datelor pe baza de pașaport datorită faptelor ca nu sunt in Ro și îmi este dificil sa îmi fac de aici buletinul.

Problema este ca au trecut deja 3 săptămâni și tot îmi spun ca trebuie sa aștept pt ca sunt multe cereri și deci eu nu îmi pot plăti utilitățile sau alte plăti, și nici sa primesc bani in cont nu se poate.

Soluția venită din partea lor a fost ca sa sun la ei de fiecare data când vreau sa fac o Operațiune in banca, doar ca eu nu pot suna la orice Operațiune ce trebuie sa o realizez pt a-mi fi ridicată restrictia.

Am sunat azi pt a face reclamație insa Domnița ce a răspuns la telefon mi-a spus ca nu are rost sa fac reclamație.

Ce ma sfătuiți?"


 Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

 

Stimata doamna,

Va sfatuiesc sa trimiteti la ING, prin e-mail, la adresa contact@ing.ro, o reclamatie cu privire la refuzul bancii de a va actualiza datele personale in vederea deblocarii contului. De altfel, ING ar fi trebuit sa va contacteze in vederea actualizarii datelor personale inainte sa va blocheze contul. In reclamatie, puteti cere si despagubiri, daca apreciati ca ati suferit prejudicii din acest motiv.

Daca ING nu va raspunde la reclamatie in termen de 30 de zile sau daca raspunsul nu va multumeste, puteti reclama banca la Protectia Consumatorilor (ANPC), pe site-ul ANPC, la acest link: http://reclamatii.anpc.ro/reclamatie.aspx