Ghiseul Bancar

Raiffeisen Bank vrea sa majoreze cu 54% numarul de clienti de internet banking

Raiffeisen Bank intentioneaza sa-si creasca numarul de utilizatori de internet banking cu 54% pe parcursul acestui an, de la 78.000 clienti cat are in prezent, pana la 120.000 de persoane, potrivit informatiilor furnizate pentru GhiseulBancar.ro de catre reprezentantii companiei.

Serviciul de internet banking al bancii Raiffeisen, denumit Raiffeisen Online, acopera aproape intreaga gama de tranzactii disponibila la ghisee si ofera un control total asupra conturilor.

In afara operatiunilor clasice care pot fi executate la ghiseu, Raiffeisen Online ofera clientilor posibilitatea de a salva anumite plati pentru a fi platite in mod repetat la o anumita data stabilita de acesta.

Nivelul comisioanelor percepute prin internet banking este cu 50% mai redus fata de valoarea standard de la ghiseu.

O pondere de 40% din operatiunile efectuate atat on-line, la ghiseu cat si prin oricare alt canal alternativ oferit de banca o detin platile intra si interbancare.

“Pentru 2008 avem doua directii de imbunatatire a serviciului Raiffeisen Online, pe baza sugestiilor primite de la clientii de Internet banking”, spun oficialii bancii.

Cele doua directii constau in diversificarea gamei de tranzactii (de exemplu prin adaugarea platilor interbancare in valuta si a posibilitatii de a cumpara unitati de fond de investitii) si imbunatatirea aplicatiei, in sensul ca vrem sa fie si mai usor de utilizat pentru clienti (user friendly), au mai precizat reprezentantii Raiffeisen Bank.

Serviciul Raiffeisen Online pentru persoane fizice a fost lansat in anul 2006 iar cel pentru IMM-uri in luna octombrie a anului trecut.